Hier m'n laatste zelfbouw project, een Amerikaanse Veenhuis tank. Veenhuis heeft bij mij weten hier maar 1tje van gemaakt. Deze loopt ergens rond in de USA. Heb hem in iets meer als een week gebouwd.
Het probleem is dat Veenhuis geen bouwtekenigen of maten af wil geven. Dit maakt het erg lastig voor modelbouwers om een veenhuis model na te bouwen. Na enig aandringen heb ik de maten van de tank zelf gekregen. Maar verder willen ze absoluut niet gaan. Dus het is grotendeels allemaal zelf uitgezocht.
Ik loop voor de 2e keer voor op Veenhuis, Na eerst meer 14m3eres gebouwd te hebben, heb ik nu ook meer USA tanken gebouwd als hun. Hier nr 2 in aanbouw Zijn een paar kleine verschillen/verbeteringen gemaakt t.o. de eerste.
Klopt inderdaad dat er een 930 voor staat. Heb de foto's al eens gezien op tractorfan
Soma is niet zo gretig hoor met die markeerstiften Cornelis Je krijgt er aan het begin van het jaar eentje en daar kun je de rest van het jaar mee doen
GP Hoving schreef:Soma is niet zo gretig hoor met die markeerstiften Cornelis Je krijgt er aan het begin van het jaar eentje en daar kun je de rest van het jaar mee doen
Ik heb een hele etui gehad met schrijfgerei Ideaal hahaha Of krijgen jullie die niet?
[Half bezopen zijn, is een gebrek aan doorzettingsvermogen hebben ...