Case Farmall U Pro

De nieuwste berichten op het gebied van mechanisatie. Afbeelding
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Voornaam: Arie
Contacteer:

Case Farmall U Pro

Berichtdoor Stigter » ma 01 okt, 2012 12:55

Afbeelding
Case vervangt de CS-serie voor de Farmall U Pro. De CS was de gelijke van de Steyr 9000-serie. De Farmall U Pro is de luxe uitvoering van de onlangs geïntroduceerde Farmall U. De U Pro krijgt ook weer een Steyr-broertje; de Steyr-Multi. De 9000-serie van Steyr gaat ook verdwijnen.

De Farmall U Pro is dezelfde trekker als de Farmall U, die introduceerde Case deze zomer. Aan de buitenkant verraadt alleen de sticker dat het om een U Pro gaat en niet om een U. In de cabine en onder de kap komen meer verschillen aan het licht. De U Pro kan in tegenstelling tot de U uitgerust worden met een 32 x 32-transmissie met viertraps powershift van ZF. De multicontroller blijft en er komt een joystick voor het bedienen van de regelventielen. Een oliepomp met een capaciteit van 100 liter per minuut is optioneel. 60 liter is standaard. Het oliereservoir van de U is groter. Overigens wordt de Farmall U, net als de New Holland T5, in Italië gebouwd. De U Pro en Multi worden gemaakt in Oostenrijk.
Drie types

De U Pro is net als de U verkrijgbaar in drie varianten. De 95, de 105 en de 115 met 71, 79 en 86 kW (95, 105 en 115 pk). Veel van de Farmall U en de U Pro komt van de New Holland T5 waaronder de cabine en de motor. De 32 x 32 ZF-transmissie is op de T5 niet leverbaar.
Bron

Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

vossie
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Voornaam: Elwin

Re: Case Farmall U Pro

Berichtdoor vossie » ma 01 okt, 2012 13:10

en natuurlijk is hij zeker erg duur?
nhcr9090
Junior forumlid
Junior forumlid
Netherlands
Voornaam: Pieter

Re: Case Farmall U Pro

Berichtdoor nhcr9090 » ma 01 okt, 2012 18:24

Ik vind m niet echt mooi ofzo, nou weet ik dat case bezig met een viercilininder cvx is, maar ik hoop niet dat hij er zo uit gaat zien
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Laatste nieuws”