Hier de foto´s van het inkuilen. Reageren mag hoor Fendt 711 met Claas 5500s en Fendt 820 met 6800s. Lossen kan mooi zo. Nog een keertje een foto van het lossen. Hier komt de 2de en 3de snee nog bij op. Werlust WG35D met kuilverdeler. Even een lading verdelen. Men oom op de 712 met 5000p. En maandag uit school nog geholpen met aanrijden. Zon 308 drukt niet veel aan. Maar hij werd wel beter vlak.
Paarden met dubbelucht euh.. dubbelhoef zeker Ron vroeger moesten ze het ook met die trekkers doen dus je kunt er wel goed mee aanrijden het duurt alleen wat langer
Ja aanrijden wil best hoor met die Fendt, alleen wordt er tegenwoordig veel meer kuubs aangevoerd dan vroeger en dan kan je het gewoon niet meer aan met zoon trekker
Aanrijden met de 308 wil wel. Alleen met de werklust wil veel beter. Volgende keer denk ik met de 412, frontblok van een ton er in. Achterin een cultivator ofzo. Dat wil dan wel wat beter denk ik.
De werklust heeft nog steeds zen motorcab niet weer die was kapot maar hebben geen tijd om hem op te halen.
Nee schranieren waren kapot van motorcab dus je kon hem niet open doen. De shovel moet nog een beetje opgeknapt worden. Luchtfilter stralen, Nieuwe bekleding voor de stoel,zwaailamp aanpassen. En rondom mss nog dubbellucht.
ih power schreef:Paarden met dubbelucht euh.. dubbelhoef zeker Ron
Ja, lach maar Zo'n 25 jaar geleden in nederland had ik nog gehoord dat een achterbuurman een koppel koeien over z'n maishoop heenstuurde omdat dat 'beter zou zijn'
Vroeger kuilde ze hier gewoon met de kraan in... Kun je nou niet meer denken, levensgevaarlijk! Toen ging het wel, natuurlijk omdat de kuilen een stuk verschillen van nu.
Groeten Ritchie Houdoe!
Wie een kuil graaft voor een ander is in elk geval geen egoist Als je voor me valt, help ik je wel met opstaan