Hier zijn de volgende foto's alweer! Gisteren ging ik een kijkje nemen in Waterloos,daar reed Kerkhofs voor de laatste keer mest uit met hun oude Peecon mesttank voor ze word ingeruild voor een nieuwe,met de 824 is het wel een mooie combi!
Dat is waar Joran! De 800's en de 600's van vroeger,heerlijke trekkers!
En hier zijn de volgende foto's alweer! Gisteren na lange tijd nog eens naar Loonbedrijf Gewit getrokken daar waren ze gras aan het hakselen met een John Deere 7750 Prodrive,een Fendt 927 en een John Deere 7530 stonden in voor het vervoer naar de kuil waar een Liebherr 544 het vastreed.
Inderdaad,normaal staat de 550 erop. Maar die was nog aan het werk in het grondverzet,dus dan deze er maar op.
Inmiddels heb ik alweer een volgende update. Namelijk Loonbedrijf Weltjens aan het grashakselen met een Claas Jaguar 940,er reden 2 Deutz-Fahr Agrtron 165.7's met beide een Kaweco Radium 45 erachter om het gehakselde gras naar de kuil te rijden
Gisteren wegens omstandigheden geen foto's kunnen posten,maar hier ben ik er weer mee! Dit keer nog eens Broekx,dit keer met hakselploeg 2 die bestond uit een Claas Jaguar 890,en 2 Fendt 824's met beide een Peecon Car Go kipper erachter,op de kuil stond een Liebherr 544.
Na lange tijd afwezig te zijn door het schoolwerk toch nog eens de tijd gevonden om hier foto's te posten. We kijken vnadaag naar Loonbedrijf Broekx,zij waren mest aan het injecteren met hun Vervaet Hydro Trike.
@Mike: goh ik meende dat Gert truijen dat zei? @Ruben: ja daar heb ik ook al eens van gehoord dat dat gedaan word,maar nog nooit gezien hier
De examens zijn voorbij,dus beginnen we terug met foto's! Gisteren heb ik weer eens foto's kunnen maken,dit keer van de 2 opraapcombinatie's van Loonbedrijf Kerkhofs!