Zo maar eens even aan het afstoffen uch uch haha, ik ben gisteren maar eens even weer de grens over gestoken voor een gezellig dagje bij Agravis technik meppen ook wel bekent als rcg meppen. Het was al weer 2 jaar geleden voor mij dat ik er voor het laatst ben geweest, vorig jaar kwam ik er helaas te laat achter dat ze show hadden. Daar aangekomen kwam ik er achter dat ze hun terein ook uitgebreid hadden met nog eens 3 loodsen, dus dat betekende dat er nog meer te zien was dan voorheen. En inderdaad het stond weer bommetje vol met 10 tallen maaidorsers, trekker, hakselaars, machines en niet te vergeten rijkelijk wat bier en braadworstkramen. Ik heb daarop eerst maar eens een rondje gelopen praatjes gemaakt met boeren uit de regio, en tot slot nog een rondje gemaakt met de camera en een pitstop langs de folder afdeling, bijna alle folders gingen met mij mee :mrgreen:
een stukje antiek
Laatst gewijzigd door valtrajohnie-t202 op zo 27 feb, 2011 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
mvg Arno Nothing runs like a deere" - being chased by a VALTRA
We zijn al binnen Arie, de dennen groene xerion komt er ook aan. Ik heb nog pak en beet 130 foto's te gaan maar de uploader werkt niet bepaalt mee vanavond
Laatst gewijzigd door valtrajohnie-t202 op zo 27 feb, 2011 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
mvg Arno Nothing runs like a deere" - being chased by a VALTRA