Z'n band is echt niks waard! Door hem op de grond te zetten moet hij gaan draaien meestal werkt dat niet. Een schuif werk veel beter en vooral sneller.
Deze band is geloof ik aangedreven, maar op stage & werk hebben ze 1 achter een MF 135, en dat werkt echt voor geen ene meter vind ik... Liefst zou ik wel een lely juno zien... even doorspoelen...
Zo'n band werkt prima hoor... waarom zou die moeten draaien? wil ook wel zonder te draaien, al is die van ons hydraulisch aangedreven.
Zo'n Juno vind ik het investeren niet waard. Moet nogal wat kosten voor zo'n apparaat. Bovendien kun je het beste niet teveel in het voer zitten te wroeten, krijg je alleen maar broei van voor het voerhek. Mooiste is gewoon stuk of 4x per dag het er zelf ff voor te schuiven.
's ochtends, 's middags 's avonds. en evt. nog xtje tussendoor. zit je zo op 4x... Wij voeren wel 2x per dag, dus dat moet je ook ff meerekenen
Mmh, zolang er maar genoeg voorligt draait de band wel, anders een btje met dat ding spelen, bevalt bij ons prima. En tja, als er weinig voorligt kun je het er ook wel ff snel met de hand voorvorken.