Aangezien dat ik wel vrij veel fiets zal ik hier ook een dagboek openen en proberen regelmatig wat foto's te plaatsen.De kiekjes zullen het meest gemaakt worden in en om Usquert.Dit kwam ik begin van de avond nog op de middendijk tegen uit de polder.
Even lossen. En weer klaar Volgend rondje Naast gelegen perceel druk etende schapen
Ik denk dat ze met twee combinaties reden.Namelijk gaat het meeste graan direct naar de agrifirm terrein in het dorp waar ze gewogen worden en vervolgens storten op het buitenterrein.Zal in de loop van de dag wel een paar foto's nemen van de bultjes graan wat daar ligt.
Vandaag kwam ik dit tegen in de kop van Noord Holland bij Warmenhuizen. In de kolen. Dit had ik niet eerder gezien,dat de trailer in de lucht hangt. Nog een machine. En nog een Fiat die aan het kunstmest strooien was.
Vanmiddag nog even een rondje gefietst door de polder en om het dorp. Ze waren op het perceel net begonnen. Van dichtbij. En op naar de volgende. Een pracht van een combine. En daar gaat ie weer. Een oudje. Nog een Claas in de verte. Dit is wel een bekende voor jou Pieter. En de laatste foto