Valtra T171 met aangedreven neuswiel

Atte H
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2696
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 21:13
Voornaam: AJ
Contacteer:

Valtra T171 met aangedreven neuswiel

Berichtdoor Atte H » ma 23 mar, 2009 19:23

Afbeelding

VALTRA T 171 Advance met aangedreven neuswiel

Achterveld – Valtra tractoren worden wereldwijd voor diverse werkzaamheden ingezet en soms ook omgebouwd. Zo heeft Valtra dealer Offringa uit Creil een tweetal Valtra T171 Advance tractoren speciaal omgebouwd voor het inzaaien van Parijse Wortelen in de Noord Oost Polder en Drenthe.
De Valtra tractor lijkt met deze aanpassing net een driewieler en met een aangedreven neuswiel.
Dit laatste is een bijzonderheid! Met deze uitvoering kan loonbedrijf Agri-vison uit Bant het zaaibed van de Parijse wortelen gelijk aanrijden wat natuurlijk veel rendement voor zijn bedrijf oplevert.

Wilt u hier graag wat meer over weten, neem dan contact op met dealer Offringa via tel.nr. 052 -274724 of met de importeur info[@]agritech.nl. Zie ook http://www.valtra.nl

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: Trekkerweb


Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Valtra T171 met aangedreven neuswiel

Berichtdoor Stigter » ma 23 mar, 2009 19:38

Met deze uitvoering kan loonbedrijf Agri-vison uit Bant het zaaibed van de Parijse wortelen gelijk aanrijden wat natuurlijk veel rendement voor zijn bedrijf oplevert.


Mmhh.. Hij rijdt eerst het zaaibed aan van de parijse wortelen en zaait dan pas?
Of snap ik het niet helemaal?

Ik vind het niet echt een mooi gezicht, maar.. Er zal vraag naar zijn geweest. Zag ergens anders nog een Deutz volgens mij..
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Ziko
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 473
Lid geworden op: di 20 jan, 2009 17:07
Voornaam: Ziko
Locatie: Terneuzen

Re: Valtra T171 met aangedreven neuswiel

Berichtdoor Ziko » ma 23 mar, 2009 19:52

Hij rijdt de grond mooi vlak aan inderdaad, zo ontstaat er een mooi egaal zaaibed.
Met vriendelijke groet, Ziko
Afbeelding
Gebruikersavatar
Clear-Up
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 508
Lid geworden op: do 22 jan, 2009 16:16
Voornaam: Dave
Locatie: Espel
Contacteer:

Re: Valtra T171 met aangedreven neuswiel

Berichtdoor Clear-Up » za 18 apr, 2009 20:16

Stigter schreef:
Met deze uitvoering kan loonbedrijf Agri-vison uit Bant het zaaibed van de Parijse wortelen gelijk aanrijden wat natuurlijk veel rendement voor zijn bedrijf oplevert.


Mmhh.. Hij rijdt eerst het zaaibed aan van de parijse wortelen en zaait dan pas?
Of snap ik het niet helemaal?

Ik vind het niet echt een mooi gezicht, maar.. Er zal vraag naar zijn geweest. Zag ergens anders nog een Deutz volgens mij..


http://www.tractor-forum.nl/viewtopic.php?t=2493 hier zeker?
Afbeelding
www.Tractor-Forum.nl

Terug naar “Valmet - Valtra”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten