Bennie Jolink Ongeluk

Hier leest u nieuws wat niet direct gerelateerd is aan Mechanisatie en/of landbouw.
Gebruikersavatar
Clear-Up
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 508
Lid geworden op: do 22 jan, 2009 16:16
Voornaam: Dave
Locatie: Espel
Contacteer:

Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Clear-Up » di 03 mar, 2009 20:01

En Bennie heeft alweer een ongeluk gehad. Dit keer in Velswijk, hij reedt "Oerend hard" tegen een Peugeot. Hij is niet zwaargewond. Meer info volgt op tv. Sja, iemand moet de snelste zijn he?


Afbeelding
www.Tractor-Forum.nl

Gebruikersavatar
Niels644
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 407
Lid geworden op: do 22 jan, 2009 20:37
Voornaam: Niels
Locatie: Woudenberg

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Niels644 » di 03 mar, 2009 20:19

In Velswijk? Woonplaats van Joost, nietwaar?
Gebruikersavatar
Niels
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2634
Lid geworden op: vr 16 jan, 2009 12:33
Voornaam: Niels
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Niels » di 03 mar, 2009 20:28

Klopt hij woont daar ja, had net 1 zinnetje over in rtl boulevard gehoord.
Maar ze moesten hun bronnen nog info vragen, want niemand wist iets...
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Stigter » wo 04 mar, 2009 07:58

Maar even verplaatst naar Farmercafe, hij hoort niet in het "laatste nieuws" thuis, "laatste nieuws" is bedoeld voor het nieuws op mechanisatiegebied.

Ach, het zal wel een gewoon ongeluk zijn waarvan er in Nederland heel erg veel zijn, alleen omdat het een bekende Nederlander is komt het in het nieuws.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Atte H
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2696
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 21:13
Voornaam: AJ
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Atte H » wo 04 mar, 2009 09:45

Bennie Jolink betrokken bij verkeersongeval

DOETINCHEM - Zanger Bennie Jolink van de Achterhoekse popgroep Normaal is dinsdag betrokken geweest bij een auto-ongeluk, waarbij een 47-jarige vrouw gewond raakte.

Het ongeval had plaats op de N316, de provinciale weg van Doetinchem naar Hengelo, vlakbij de woonplaats van Jolink.

Ooggetuige Peter Boot vertelde dinsdag in de late editie van Shownieuws dat hij zag hoe Jolink met zijn zwarte Porsche Cayenne gas gaf, de weg overstak en daarbij tegen een Peugeot 307 aanreed. Op foto's was te zien dat de auto's hierbij flink waren beschadigd.

De bestuurster van de Peugeot werd volgens Shownieuws met schouderletsel naar het ziekenhuis afgevoerd, nadat de ooggetuige 112 had gebeld. Jolink kwam met de schrik vrij. Volgens Shownieuws was er geen drank in het spel.

Voor Jolink is dit niet het eerste ongeluk in het verkeer. Door de jaren heen maakte hij talloze klappers met de motor en in 1999 botste hij met zijn auto frontaal op een boom en belandde hij in het ziekenhuis.




Edit: Mooie auto heeft hij hoor, alleen nu niet meer echt :(

Voor andere tekst en foto's, zie hier: http://www.112achterhoek.nl/
Gebruikersavatar
Clear-Up
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 508
Lid geworden op: do 22 jan, 2009 16:16
Voornaam: Dave
Locatie: Espel
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Clear-Up » wo 04 mar, 2009 13:44

niels schreef:Klopt hij woont daar ja, had net 1 zinnetje over in rtl boulevard gehoord.
Maar ze moesten hun bronnen nog info vragen, want niemand wist iets...

Ja, en daarna ben ik direct op onderzoek uit gegaan, Eerst Wilco gesmst, die kon er niet achter komen. Vervolgens Joost,
hier Joost z'n verhaal:
Nouwja ik zal het proberen uit te leggen maar precies weet ik het ook niet. Ongeluk is 200 meter van mijn huis gebeurd. Ben er vanavond ff met de hond langs gefietst. Voor zover ik weet en kon zien reed bennie jolink op een voorangsweg (80 km/h) en heeft ie geen voorang gekregen van een automobilist van rechts. Die heeft hij dus vol in de flank geraakt. Mijn vader is er net nadat het gebeurde nog langs gekomen en zei dat ie bennie naast de auto had zien terwijl ie aan het bellen was! Die is dus in ieder geval niet zwaargewond. De andere automobilist had er nog in gezeten. Of diegene zag klem, of diegene was bewusteloos... Als ik meer weet horen jullie het!!
Afbeelding
www.Tractor-Forum.nl
Gebruikersavatar
Joost
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 19 jan, 2009 19:36
Voornaam: Joost
Skype: joost_flierman@hotmail.com
Locatie: Velswijk
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Joost » vr 06 mar, 2009 19:03

Maar dat klopt dus niet helemaal! Het leek alsof hij geen schuld had maar dat heeft ie dus wel! Verder weet ik er ook het fijne niet van! Ben er met de hond langs gefietst maar toen vond ik het allemaal wel meevallen! Alleen omdat er een bekende Nederlander bij betrokken is wordt het verschrikkelijk opgeblazen allemaal! Op die plek gebeurt om de paar weken een ongeluk! Ook geregeld dat heel wat harder gaat (auto's over de kop etc.) en daar hoor je dan ook weinig tot niks van!
http://www.landbouwinbeeld.nl
Atte H
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2696
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 21:13
Voornaam: AJ
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Atte H » vr 06 mar, 2009 19:39

Bennie reed de voorangsweg op en heeft de andere auto in de flank geraakt en hierdoor is ie gedraaid en lijk et net of bennie op de voorangsweg reed;)
Maar ach, wat kan het schelen, ShowNieuws blaast alles 100x op (en rtl boulevard) erger me altijd dood aan (waarom ik het soms kijk? ik weet et niet) Maar dat is tv van tegenwoordig.. Alles is nep.
Gebruikersavatar
Joost
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 19 jan, 2009 19:36
Voornaam: Joost
Skype: joost_flierman@hotmail.com
Locatie: Velswijk
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Joost » vr 06 mar, 2009 22:17

Mijn moeder werkt met de schoonzoon van Bennie en die vertelde dat Shownieuws, of een ander programma zijn moeder al had gebeld voordat ze het zelf van Bennie gehoord had. Hadden haar gevraagd hoe het met Bennie ging en zij wist nergens van! Zul je de naaste familie ook mooi angst aanjagen ofniet dan?
http://www.landbouwinbeeld.nl
Gebruikersavatar
Clear-Up
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 508
Lid geworden op: do 22 jan, 2009 16:16
Voornaam: Dave
Locatie: Espel
Contacteer:

Re: Bennie Jolink Ongeluk

Berichtdoor Clear-Up » di 10 mar, 2009 16:48

Ja. Dat is helemaal mooi. Maar zo gaat dat tegenwoordig he? Zo heb ik ook nog wel een verhaal. Hier lag een kiper op z'n kant. De zus van de bestuurder was in Canada. Die wist het eerder dan z'n baas het wist... Maarja, zo praat je wel mensen schrik aan ja.
Afbeelding
www.Tractor-Forum.nl

Terug naar “Overig nieuws”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten