9-Jarig jongetje valt door dak

Hier leest u nieuws wat niet direct gerelateerd is aan Mechanisatie en/of landbouw.
Gebruikersavatar
Niels
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2634
Lid geworden op: vr 16 jan, 2009 12:33
Voornaam: Niels
Locatie: Overijssel
Contacteer:

9-Jarig jongetje valt door dak

Berichtdoor Niels » za 10 apr, 2010 18:14

9-Jarig jongetje valt door dak

Nijeveen – Een naar nu bekend geworden 9-jarig jongetje uit Nijeveen is woensdagavond gewond geraakt na een val van een dak van een veeschuur aan de Tussenboersweg in Nijeveen. De jongen kwam op een betonnen vloer terecht en was niet aanspreekbaar. Ambulancepersoneel hebben eerste hulp verleend. Het slachtoffer is uiteindelijk met de traumahelikopter naar een ziekenhuis in Groningen gebracht. Zijn toestand is nog niet bekend. Uit onderzoek blijkt dat het gaat om een ongeval.

:shock:

Was woendsdag gebeurt, hoorde het zelf pas van m'n baas donderdag,
moest 's middags even met de shovel naar kameraad van me (die heeft daar gewerkt op het bedrijf) die zij het ook al, en even later werd hij gebeld dat hij hersendood was :shock:

Hun hebben een plat dak op huis met een dakterras, en hij had waarschijnlijk een bal op de stal getrapt zeggen ze (maar een bal blijft toch niet liggen op een schuin dak :? ), en is vanaf het dakterras op de stal geklommen en daar door een lichtplaat heen gezakt...
Is toen met zijn hoofd op een betonnen plaat gevallen vanaf 8M hoog :shock:
Waren geruchten dat hij alles gebroken had, maar heb ook al gehoord dat hij juist niks gebroken had :?
Maar hoorde donderdag dat hij hersendood was, en vanmiddag op de radio werd het bevestigd dat hij echt dood was....
En als je zag hoeveel rouwkaarten en werden verkocht vandaag :o
Echt erg...

Maar ken hem zelf niet,maar z'n vader wel van gezicht, maar alsnog he...


Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: 9-Jarig jongetje valt door dak

Berichtdoor Stigter » za 10 apr, 2010 18:36

Het zal je zoon zijn..
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
Senior forumlid
Senior forumlid
Peru
Berichten: 1986
Lid geworden op: do 30 apr, 2009 19:59
Voornaam: Sjoerd
Locatie: Ruinen

Re: 9-Jarig jongetje valt door dak

Berichtdoor Spiekker; S.J.B. » za 10 apr, 2010 18:52

Tja, ik mocht ook nooit t dak op, van pa en ma. Deed ik ook niet zo makkelijk, geef er nog steeds niks om, die hoogt.

Trouwens, iedereen die denkt dat alleen lichtplaten link zijn: ook oude daken zijn link, of er (d)asbest of moderne platen op liggen. En ik geloof dat ik liever asbest heb, dan die oude moderne dingen. (Zeg maar de nieuwe platen van net na t verbod)
mvg
Sjoerd Spiekker




As my father always used to say: "D'r loopt mear gekk'n rond, dan datter vaste zit!"



Huard "Champion de labour"
Gebruikersavatar
Frederik
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 478
Lid geworden op: do 07 mei, 2009 15:50
Voornaam: Frederik
Locatie: Bedum
Contacteer:

Re: 9-Jarig jongetje valt door dak

Berichtdoor Frederik » za 10 apr, 2010 18:56

Alles is link... 5 jaar geleden meisje van de zolder gevallen bij m'n oom(buurman), is toen ook overleden. Dat hoop ik nooit meer mee te maken.
http://www.landbouwfoto.nl
Afbeelding
ron
Forumlid
Forumlid
Poland
Berichten: 874
Lid geworden op: wo 28 jan, 2009 20:31
Voornaam: Ron
Locatie: Nowe Batorowo (Polen)

Re: 9-Jarig jongetje valt door dak

Berichtdoor ron » za 10 apr, 2010 21:30

Dat is toch wel het ergste wat je ooit in je leven mee kan maken: begravenis van je eigen kind :( :(

Terug naar “Overig nieuws”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten