Verbeterde stoel verstelbaarheden: Vragenlijst

Hier leest u nieuws wat niet direct gerelateerd is aan Mechanisatie en/of landbouw.
ThomasR
Nieuw lid
Nieuw lid
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 sep, 2016 17:40
Voornaam: Thomas

Verbeterde stoel verstelbaarheden: Vragenlijst

Berichtdoor ThomasR » ma 19 sep, 2016 17:52

Beste allen,


Mijn naam is Thomas Rotte, ik ben student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft. Momenteel ben voor ik mijn afstudeeroprdacht bezig met een onderzoek naar stoelen in vrachtwagens, landbouw- en bouwvoertuigen, en dan met name de instelbaarheden daarvan. Dit doe ik voor een grote producent van dit soort stoelen. Mijn doel is uiteindelijk tot een beter te bedienen stoel, en daardoor een betere werksituatie voor de chauffeurs te komen. Als eerste stap in mijn onderzoek wil ik er graag achter komen hoe de stoelen momenteel gebruikt worden en welke problemen u eventueel ondervindt. Ik heb hiervoor een korte vragenlijst opgesteld, die zo'n 5 minuten in beslag neemt.

Rijdt u vaak op een tractor, combine, grondverzetmachine of andere van dit soort voertuigen? Dan zou u mij enorm helpen als u de vragenlijst voor mij in zou kunnen vullen. Het duurt zoals gezegd niet meer dan 5 minuten. De lijst is hier te vinden:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfGAT4m3zcRdv3mpjvgFKEvsEBwWoJmhjCEh2xA7ElDTal4bw/viewform


Groeten en alvast bedankt,
Thomas


Terug naar “Overig nieuws”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten