Lely verkoopt 9.000 Astronaut Melkrobot's!

Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Lely verkoopt 9.000 Astronaut Melkrobot's!

Berichtdoor Stigter » do 29 okt, 2009 19:32

Afbeelding
Lely staat stil bij de verkoop van 9.000 Lely Astronaut melkrobots

Om de verkoop van niet minder dan 9.000 geautomatiseerde melksystemen Astronaut te vieren, heeft Lely besloten om een beperkte serie melkrobots Lely Astronaut A3 Classic te introduceren; een model met een ongekend concurrerende prijs, dat niettemin volledig past in de Lely-strategie om de robot met de laagste exploitatiekosten te leveren.

De Lely Astronaut A3 Classic is vrijwel identiek aan de uitgebreide versie van de Astronaut A3 met zijn volledig pakket van opties: Gravitor weegvloer, het Lely T4C managementsysteem en de ruime robotbox. Daarnaast is het model A3 Classic uitgerust met het melkkwaliteitscontrolesyeteem MQC en het melkseparatiesysteem M4USE.

Ook de Lely Astronaut A3 Classic vertegenwoordigt ultieme innovatie dankzij het gebruik van hoogwaardige technologie en geavanceerde productkenmerken. De Lely Astronaut melkrobot heeft zich wereldwijd bewezen en is gebouwd op duurzaam gebruik, onvoorwaardelijke bedrijfszekerheid en een solide return-on-investment.

Na de uitvinding van de Astronaut in 1992 heeft Lely over de hele wereld melkrobots geïnstalleerd. Meteen na de introductie werd duidelijk dat robotmelken steeds breder wordt geaccepteerd. Lely is de onbetwiste marktleider op het gebied van geautomatiseerde melksystemen. Momenteel vinden er dagelijks wereldwijd circa 1,3 miljoen melkingen plaats met behulp van Lely Astronaut melkrobots. Dankzij het geautomatiseerde melksysteem Astronaut worden melkveebedrijven over de hele wereld naar een ongekend niveau van consistentie, economisch gebruik en efficiency getild.

De Astronaut Classic wordt via 120 Lely Center-organisaties over de hele wereld geleverd in een beperkte serie van 200 robots.

Ga voor meer informatie naar http://www.lely.com/

En.. zaterdag is er open dag op de Lely fabriek in Maasland..
Het moet wel erg raar lopen wil ik niet even gaan kijken!


Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Lely verkoopt 9.000 Astronaut Melkrobot's!

Berichtdoor Stigter » vr 30 okt, 2009 13:49

Stigter schreef:Afbeelding

En.. zaterdag is er open dag op de Lely fabriek in Maasland..
Het moet wel erg raar lopen wil ik niet even gaan kijken!


Wellicht nog meer mensen die interesse hebben? Dan maken we er een soort van minimeeting van (ik heb helaas wel laat in de middag een afspraak staan)
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Niels
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2634
Lid geworden op: vr 16 jan, 2009 12:33
Voornaam: Niels
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Lely verkoopt 9.000 Astronaut Melkrobot's!

Berichtdoor Niels » vr 30 okt, 2009 16:52

Ik helaas niet...
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Lely verkoopt 9.000 Astronaut Melkrobot's!

Berichtdoor Stigter » vr 30 okt, 2009 17:51

Vanmiddag nog even gebeld met Lely..
Maar we zijn van harte welkom, er mogen foto's gemaakt worden en anders wordt het aangegeven. Mijn contactpersoon zal er ook zijn..
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

Terug naar “Tractoren en werktuigen”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten