Ze vergeten alleen 1 heel belangrijk punt en dat is in mijn ogen !
Ik zal het proberen uit te leggen,
Als je deze rupsen vergelijkt met wielen, zijn ze veel lager. Zogouw de rupsen zo diep door de modder gaan dat ze tot het hart van de as komen ( zie foto onderstaande foto. ) dan zullen de rupsen zich gaan ingraven omdat ze er niet meer boven op kunnen komen, dan kun je de wagen leeg draaien en wachten op versterking want je komt er zelf never nooit meer uit. En dat is dus wat ik verwacht dat gaat gebeuren aangezien er nie gekozen is voor een bepaald hoog variant rupsen.

Er is hier echt wel een oplossing voor, Door de rupsen pendelend ( scharnierend in het midden ) op te hangen met een cylinder er aan kun je het "onderlopen van de rupsen" voor komen. Zogouw de rupsen beginnen de zakken kantel je de rupsen achterover en ze lopen vanzelf weer boven op de zachte/natte grond. Dit systeem heeft Fuhler ontwikkeld voor hun Bell rupsdumpers. Het idee wordt hieronder wel duideiljk gemaakt.

Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat dit al vaker is gedaan met kaweco silagwagens. Misschien is deze wagen voor de zelfde eigenaar?
http://www.stachagro.dk/cmsfiles/Image/ ... o%20(Small).JPG