Vandaag niks te doen dus maar een update op Farmerforum.
We sluiten vandaag de bouwlandbemesting af met een zeer merkwaarige combinatie, namelijk de 7930 met veenhuis carrier van J. Berkers.

En zoals vele mensen ga ik ook vaak naar (oldtimer) evenementen en trekkertrek, dit levert vaak vele foto's op.
In de vorige update heb ik al wat foto's van de Motorische Demo-Dagen in asten willen laten zien, maar dan werd de update net wat te lang. Dus daar beginnen we dan ook maar mee

Beide 814's van Rob van Mierlo, Werkelijke prachtexemplaren.

De county van (van Dijk?), een bijzonder verschijnsel.

Fendt 626ls en 624ls, ook een paar bijzondere gevallen.

2 beren van een trekkers.

2 iets mindere
Nou op naar de trekkertrek foto's, Al jarenlang is er op 28 april een TT in Leende, Dit jaar met iemand mee kunnen rijden en dus weer veel foto's kunnen maken.

PK's in de standaard klasse, MF team kessel in de 6.5 Ton.

Deze beer is goed voor de 11ton vrije klasse.

Deze Fendt 516 SCR stond op het showterrein.

Netzoals deze Claas.
Dan op naar hemelvaartsdag, daar was dit jaar de 25e editie van TT Hoogeloon, en dat met 3 banen en veel pk's!

Weer een prachtige volvo, dit keer een 810 van Kanters.

Er waren ook verschillende trucks, hier de Manne van Janne.

Op het terrein stonden de MF's van MF Team Kessel te wachten op de baas.

En ook stond er een rijtje internationals

Deutz 7250 met nieuwe imants spitmachine.

En dan een Cat d9 van FL met een verbruik van zo'n ruim 70l per uur!
En dan komen we al bij de laatste aan, namelijk TT Geffen (maasdonck), niet zo heel groot maar het was wel te doen.

Het had de dag ervoor geregend, dus bijna alle vrachtwagens werden het terrein op gesleept.

4 cilinders en op de achterbanden, zoals een echte major!

De trekker voor de baanverzorging

Mijn vervoer, en een van de weinige vrachtwagens die zelf het terrein op/af kwam.
Maarja, hoe los je een trekker die op een vrachtwagen staat, maar zonder rijplaten?

Zo dus!
Dit was het dan al weer voor vandaag, houd het even bij want er komen binnenkort weer veel foto's van de 1e sneede gras, gister zelf in moeten kuilen maar dan komt allemaal nog wel!
En als afsluiting nog even getourd met een maat.