Siku 2010
-
- Mega senior forumlid
- Voornaam: AJ
- Contacteer:
Re: Siku 2010
Hier wat foto's van jjj-toys.de van de nieuwe Xerion 5000! Het is trouwens geen VC versie, dus de cabine is niet draaibaar!
- Peter Jansen
- Beheerder
- Voornaam: Peter
- Contacteer:
Atte H schreef:Het is trouwens geen VC versie, dus de cabine is niet draaibaar!
Gemiste kans...
Groet, Peter
- Stigter
- Beheerder
- Voornaam: Arie
- Contacteer:
Peter Jansen schreef:Gemiste kans...
Groet, Peter
Vind hem helemaal tegenvallen, erg lomp uitgevoerd, weinig details als ik het zo zie.
Wel mooie banden eronder.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Arie Stigter
- Niels
- Mega senior forumlid
- Voornaam: Niels
- Contacteer:
Stigter schreef:Peter Jansen schreef:Gemiste kans...
Groet, Peter
Vind hem helemaal tegenvallen, erg lomp uitgevoerd, weinig details als ik het zo zie.
Wel mooie banden eronder.
Helemaal met Arie eens.. Dan kunnen we beter allemaal die van Wiking halen
- dwoertink
- Forumlid
- Voornaam: Diederik
- Contacteer:
Veel details+kinderen gaat ook niet helemaal goed hè. Dat breekt dan toch allemaal af.
- Stigter
- Beheerder
- Contacteer:
Dat idee deel ik, maar of dat bij de UH versie van Claas Xerion wel kan betwijfel ik.
Even ter vergelijking, het model van Wiking
En oke, ik weet dat Siku meer speelgoed is, maar hanteer dan ook speelgoedprijzen.
En zonder teveel te willen zeggen, in 2006 kreeg ik de UH Xerion in handen.. Dit vond ik er van.. (linkje naar review op Landbouwminiatuur)
Wat mij betreft haakt Siku erg af, eerst de MF van jaren oud, nu deze teleurstelling, terwijl ze toch op de goede weg waren.
Even ter vergelijking, het model van Wiking
En oke, ik weet dat Siku meer speelgoed is, maar hanteer dan ook speelgoedprijzen.
En zonder teveel te willen zeggen, in 2006 kreeg ik de UH Xerion in handen.. Dit vond ik er van.. (linkje naar review op Landbouwminiatuur)
Wat mij betreft haakt Siku erg af, eerst de MF van jaren oud, nu deze teleurstelling, terwijl ze toch op de goede weg waren.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Arie Stigter
-
- Mega senior forumlid
- Contacteer:
Ik weet nu niet meer waar jij het over hebt Arie...
Deze speelgoed versie van de Xerion vind ik anders goed geslaagd en heeft ook nog eens een normale prijs (22 euro). Die MF van jaren oud, je kan van elke model wat je wilt een gelimiteerd model laten uitkomen... Waarom haakt Siku dan af Vind het allemaal mooi speelgoed modellen en ik vind ook dat Siku nog steeds goed bezig is.
Maar als jij de Xerion van UH hebt dan weet je dat beide assen kunnen sturen, of bedoel je de Wiking versie? Daar kunnen wel alle 4 de wielen sturen en de cabine kan draaien.
Deze speelgoed versie van de Xerion vind ik anders goed geslaagd en heeft ook nog eens een normale prijs (22 euro). Die MF van jaren oud, je kan van elke model wat je wilt een gelimiteerd model laten uitkomen... Waarom haakt Siku dan af Vind het allemaal mooi speelgoed modellen en ik vind ook dat Siku nog steeds goed bezig is.
Maar als jij de Xerion van UH hebt dan weet je dat beide assen kunnen sturen, of bedoel je de Wiking versie? Daar kunnen wel alle 4 de wielen sturen en de cabine kan draaien.
- Stigter
- Beheerder
- Contacteer:
Die UH is 2 jaar geleden de vitrinekast in gegaan en er nooit meer uit gegaan.
Wellicht dat ik teveel verwacht van Siku, jij omschrijft het goed, voor een speelgoed versie is hij zeker goed geslaagd. Geen speld tussen te krijgen.
Ik had het idee dat Siku wat gedetaileerder werd, vandaar dat ik het omschrijf als afhaken.
Wellicht dat ik teveel verwacht van Siku, jij omschrijft het goed, voor een speelgoed versie is hij zeker goed geslaagd. Geen speld tussen te krijgen.
Ik had het idee dat Siku wat gedetaileerder werd, vandaar dat ik het omschrijf als afhaken.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Arie Stigter
Bestaat er nog geen topic over de - wellicht komende - Ropa Euromaus in 2011? Er gaan geruchten via het franse forum dat er een Euromaus zou komen..
- Spiekker; S.J.B.
- Senior forumlid
- Voornaam: Sjoerd
René schreef:Ik heb trouwens het idee dat de achterwielen niet kunnen sturen.
Peter Jansen schreef:Atte H schreef:Het is trouwens geen VC versie, dus de cabine is niet draaibaar!
Gemiste kans...
Groet, Peter
Deze combi zou wel een heel erge achteruitgang zijn, tov de oude 3000 van Siku... (Die had namelijk vierwielbesturing, helaas geen hondengang, en een draaibare cabine)
mvg
Sjoerd Spiekker
As my father always used to say: "D'r loopt mear gekk'n rond, dan datter vaste zit!"
Huard "Champion de labour"
Sjoerd Spiekker
As my father always used to say: "D'r loopt mear gekk'n rond, dan datter vaste zit!"
Huard "Champion de labour"
-
- Mega senior forumlid
- Contacteer:
JDbrochures schreef:Bestaat er nog geen topic over de - wellicht komende - Ropa Euromaus in 2011? Er gaan geruchten via het franse forum dat er een Euromaus zou komen..
Die hoort in het Siku 2012 topic thuis
-
- Mega senior forumlid
- Contacteer:
De 2 modellen die deze maand uitkomen:
De Claas Lexion 600 in schaal 1:50
En de JD control
De Claas Lexion 600 in schaal 1:50
En de JD control