Hier 3 foto's van de proto's:
Ook was ie al te zien in 2 Youtube filmpjes:
Als iemand meer info/foto's heeft, post het!
Endlich ist es mir gelungen , den neuen Fendt 828 (jaja 280 pk ongeveer Vario in Marktoberdorf vor die Linse zu bekommen!
Die Kabine vereint nun die Vorteile der alten und der neuen x5 , wobei sich die Frontscheibe wieder öffnen lässt.
Das Heck samt Kotflügel wurden neu designt , sichtbar an den neuen Rückleuchten.
Wie schon bekannt war wird er AdBlue haben , sichtbar an dem kleinen Tank mit dem blauen Deckel oberhalb des Dieseltankes.Der Frontlader ist der Cargo 5x90.
In der Kabine wird nun wahrscheinlich auch ein neues , größeres Tochscreen-Terminal seitlich der Armlehne seinen Platz finden.
Die Motorhaube wird wahrscheinlich eine scharfkantige Version des 900er´s werden , die hier auf den Bilder aber aus Tarnungsgründen abgeändert wurde und im Sereinstatus auch anders aussehen wird.
Im allgemeinen macht der Schlepper einen sehr "spritzigen" , aber dennoch Leistungsstarken Eindruck .
Die Kabinenfederung kann mit der eines LKW locker mithalten.
Zozo, nu al? (Even een indicatie: Renault had al vergelijkbare vering op de ?TX?...)Die Kabinenfederung kann mit der eines LKW locker mithalten.
niels schreef:Eindelijk is het me gelukt , de nieuwe Fendt 828 (jaja 280 pk ongeveer Vario in Marktoberdorf voor de lens te krijgen!
De cabine verenigd nu de voordelen van de oude en de nieuwe X5 (cabine op de 900Vario IV) , waar de voorruit weer te openen is.
De achterkant met spatborden werden nieuw vormgegeven, zichtbaar aan de nieuwe achterlichten.
Zoals al bekend was, is hij met AdBlue verkrijgbaar, zichtbaar aan de kleine tank met blauwe dop boven de dieseltank. De voorlader is de Cargo 5x90.
In de cabine word nu waarschijnlijk ook een nieuwe, grotere Touchscreenterminal aan de zijkant van de Armleuning zijn plaats vinden.
De motorkap zal waarschijnlijk een "scharfkantige" versie van die van de 900 worden , die hier echter op de foto's uit "Tarnungsgründen" gewijzigd werd en in de seriestatus ook anders is.
In het algemeen oogt de trekker zeer spetterende, doch sterke indruk.
De cabinevering is vergelijkbaar met die van een vrachtwagen.
Atte H schreef:Lezen Dave...
Maar Cornelis, dikke banden zijn toch veel mooier?
Maar even een vraagje tussendoor, als je grotere banden hebt, kun je dan het vermogen ook beter overzetten naar de grond?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten