Limited Edition Deutz Fahr 7250 TTV Warrior

De nieuwste berichten op het gebied van mechanisatie. Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Limited Edition Deutz Fahr 7250 TTV Warrior

Berichtdoor Sjors » di 24 feb, 2015 12:50

Afbeelding

Trekkerfabrikant Deutz-Fahr toont in Parijs voor het eerst de limited edition van de 7250 TTV Warrior. Het ontwerp van de trekker moet kracht en dominantie uitstralen. De fabrikant heeft daarom gekozen voor zwarte lak en een roestvrijstalen cover om de uitlaatpijp. De Warrior is optioneel ook verkrijgbaar in de Deutz-Fahr kleuren.

lees meer

Afbeelding

Limited-edition – exclusieve uitrusting - drie jaar garantie.

Op de SIMA-beurs in Parijs, van 22 tot 26 februari, stelt DEUTZ-FAHR een limited-edition voor. Speciaal ontwikkelt voor agrarische ondernemers, met de hoogste standaard op het gebied van technologie, design en kwaliteit. De 7250 TTV WARRIOR – gemaakt voor de zwaarste werkzaamheden in en naast het veld

De speciale afwerking met briljant zwarte lak* en de uitlaatpijp met roestvrijstalen cover doen de WARRIOR kracht en dominantie uitstralen.De exclusieve WARRIOR uitrusting bestaat onder andere uit, het LED-lichten en een xenon-zwaailamp beide van de laatste Hella generatie tot 2470 Lumen. Van binnen is de 7250 TTV WARRIOR voorzien van een hoogwaardige half lederen bestuurdersstoel en een zwarte WARRIOR-vloermat, terwijl de hefinrichting voorzien is van een hydraulische topstang. Er is ook ruimte voor zeven elektrische hydrauliekventielen, naast de PowerBeyond-aansluiting en ISOBUS.

lees meer

En hier het linkje naar de fabrikant 7250 TTV Warrior


Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Limited Edition Deutz Fahr 7250 TTV Warrior

Berichtdoor Stigter » di 24 feb, 2015 15:36

Die mag van mij zo door Weise gemaakt worden ;)
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

Terug naar “Laatste nieuws”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 105 gasten