Fendt C-serie combine

De nieuwste berichten op het gebied van mechanisatie. Afbeelding
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Fendt C-serie combine

Berichtdoor Stigter » do 31 mar, 2011 13:28

Afbeelding

Fendt heeft onlangs aangekondigd de huidige AL-modellen van de Fendt C-serie zal worden vervangen door twee nieuwe modellen te combineren voor de 2012 oogstseizoen. Deze modellen zijn uitgerust met de beproefde C-serie drie dorsen technologie trommel met een aantal nieuwe innovatieve functies, zoals de ParaLevel het compenseren van hellingen, een nieuwe elektronica en de brandstof-efficiënte e3 SCR-technologie motor.

ParaLevel as-unieke leveling systeem

Het geven van een optimale en constante output op hellingen, de nieuwe C-serie modellen (5275 C PL, 6335 C PL) zijn uitgerust met de volledig nieuwe Fendt C-serie CombineParaLevel vooras. Het staat het chassis te worden geëgaliseerd op hellingen tot 20%, garanderen een uniforme verdeling van het gewas binnen de dorsen, scheiden en schoonmaken systemen. Deze gepatenteerde vooras is gebaseerd op de geometrie van een parallellogram en zorgt voor maximale productiviteit en efficiëntie, ook in heuvelachtige gebieden. Naast de typische voordelen van een chassis leveling systeem van lage graan verlies en uitstekende monster, kunnen exploitanten kiezen tussen een werk-modus en een vervoerswijze. In het werk van de modus, stabiliteit en veiligheid op hellingen is aanzienlijk hoger, omdat de buitenste breedte is toegenomen. In vervoerswijze, is de totale breedte verminderd door het verlagen van de vooras, waardoor de combinatie te worden gebruikt op de openbare weg, met 800/65 R 32 banden onder 3,50 m (5 Walker). Versterking van de definitieve station optimaliseert de stabiliteit en betrouwbaarheid van de gehele vooras.

Comfortabele werkplek met nieuwe elektronica concept

De nieuwe C 2000 terminal met een groot touch-screen kleurenscherm (10,5 "), biedt maximaal comfort voor de bediening en bewaking van de machine. Het is geïntegreerd in en past met de armleuning, waardoor het gemakkelijk te bedienen over lange perioden. Operators kunnen voor zichzelf beslissen, hoe de instellingen van de terminal aan te passen: snel en intuïtief met het touchscreen of met de toetsen en draaiknop bij het rijden op oneffen ondergrond. Alle belangrijke instellingen kunnen ook worden bediend met tuimelschakelaars, die zich aan de zijkant console.

De CAN-bus elektronica om volledig automatische aanpassing van de belangrijkste functies. De operator kan nu eenvoudig selecteren van het gewas in de terminal en alle benodigde instellingen, zoals het dorsen trommel of concave instellingen worden automatisch aangepast. De terminal controleert alle functies te combineren en de motor en geeft details over de status van alle belangrijke componenten en operationele parameters. Tegelijkertijd, het systeem controleert alle belangrijke assnelheden alsook de motor en transmissie-olie temperaturen, en heeft een volledige waarschuwing en diagnostiek systeem. Een andere operator kenmerk van de nieuwe elektronica concept is een automatisch systeem voor het verstellen van de haspel snelheid snelheid over de grond.

Brandstofbesparende e3 SCR-technologie

De C-serie ParaLevel modellen worden aangedreven door een 6-cilinder motor van AGCO SISU POWER. De ook combineren maakt gebruik van de zuinige e3 SCR-technologie. Dit is niet alleen aanzienlijk vermindert fijnstof en CO2-uitstoot, maar beperkt ook het brandstofverbruik aanzienlijk; een reëel voordeel voor de klant. De technologie maakt het ook mogelijk het verbrandingsproces te optimaliseren, waardoor het verbruik voor in-acties in het veld, maar ook voor on-road rijden. Het combineren kan de maximale snelheid van 25 km / h te bereiken op een brandstofbesparende 1.900 tpm.

AGCO

Volgens mij nieuws! (of ik heb er over heen gelezen) Ik heb google translate gebruikt, klik op de bron voor het origineel.


Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

Gebruikersavatar
Willem
Forumlid
Forumlid
Netherlands
Berichten: 265
Lid geworden op: di 06 okt, 2009 17:02
Voornaam: Willem

Re: Fendt C-serie combine

Berichtdoor Willem » do 31 mar, 2011 15:03

Volgens mij is het het groene broertje/zusje van de MF Beta combines. Ze hebben deze als het goed is laten zien afgelopen jaar op de Fendt Velddagen. Zou ik ff op moeten zoeken in het archief...

edit:
Niet dus. Op de velddagen hebben ze de 9470X gepresenteerd. Hij is idd nieuw. De combine vervangt zoals gezegd de C AL modellen 5 en 6 schudders. Onderhuids de MF Beta.
Groet Willem

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Fendt C-serie combine

Berichtdoor Stigter » do 31 mar, 2011 15:15

Ik las ergens ook dat men de plannen op de Sima bekend hadden gemaakt, ik heb er werkelijk niets over gelezen.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: Fendt C-serie combine

Berichtdoor Sjors » do 31 mar, 2011 20:53

Zijn er ook al (spionage) foto's?
Iemand nog meer info?
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Fendt C-serie combine

Berichtdoor Stigter » do 31 mar, 2011 21:56

Volgens mij nog niet zo veel. Op Google staat ook nog niet zo heel veel hierover.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

Terug naar “Laatste nieuws”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten