www.

Martijn_MF
Nieuw lid
Nieuw lid
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: za 10 apr, 2010 18:00
Voornaam: Martijn
Locatie: Swolgen

www.

Berichtdoor Martijn_MF » zo 04 jul, 2010 09:16

Onderwerp: Aanvullende regels

Admin schreef:Op het forum gelden een aantal regels. Deze zijn er om het forum interessant, vernieuwend, gezellig en werkbaar te houden. Iedere gebruiker wordt geacht deze regels te kennen en zich er aan te houden. Het (herhaaldelijk) overtreden van de regels kan ertoe leiden dat je account op slot gezet wordt, zodat je niet kan reageren en geen topics kan openen (de zgn. ban).

Reclame

Het is niet toegestaan om op welke manier dan ook reclame te maken voor een commerciële website en/of winkel o.i.d. zonder dit te overleggen met de beheerder. Alleen in het subforum Webweetjes mag je reclame maken voor een niet-commercieel gerelateerde website.



:-muur , Martijn, je 2e bericht, maar ook je 2e bericht die niet aan de regels voldoet..
Laatst gewijzigd door Stigter op zo 04 jul, 2010 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: linken naar een commerciele website, met als doel verkoop


Martijn_MF
Nieuw lid
Nieuw lid
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: za 10 apr, 2010 18:00
Voornaam: Martijn
Locatie: Swolgen

Re: www.

Berichtdoor Martijn_MF » zo 04 jul, 2010 09:31

Dus ik kan nergens op dit forum zonder enig overleg met de beheerders een beetje mijn nieuwe site promoten?

En het doel is helemaal niet verkoop. Het is de bedoeling dat mensen mijn modellen kunnen bezichtigen in het nieuwe, prachtige fotoalbum. En als mensen zoveel belangstelling voor een model hebben, kunnen ze die ook bij mij bestellen maar dat was hier niet mijn doel!
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: www.

Berichtdoor Stigter » zo 04 jul, 2010 09:41

Dat kan zeker wel, het beheer is bereikbaar op beheer@farmerforum.nl dit staat ook op de frontpage. Als je contact had opgenomen met één van de admin's, hadden we je argumenten kunnen bespreken en daarna je website wel of niet toegestaan.

Nu heb ik zeer sterk de indruk gekregen dat jouw doel "verkoop" is, de regels zijn hier duidelijk in. Eerst overleg met een beheerder. Dat overleg is hier niet geweest.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter

Terug naar “Webweetjes”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten