LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Atte H
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2696
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 21:13
Voornaam: AJ
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Atte H » za 03 apr, 2010 17:43

Dan moet er wel nieuws zijn....


SikuFarmer
Nieuw lid
Nieuw lid
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: do 03 dec, 2009 21:44
Voornaam: Pieter
Locatie: Een dorp in het Noorden.

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor SikuFarmer » za 03 apr, 2010 23:10

Hallo.

Dat het LMF Forum niet bereikbaar is. Zal vast wel zo zijn reden hebben. Heb er wel vertrouwen in dat het weer terug komt. Weet wel dat men achter de schermen hard bezig zijn om het te verhelpen. En er rest ons als lid zijn de. Dan ook niet anders dan geduld op te brengen voor de mensen die een poging aan gaan om het probleem op lossen. En die dit in hun eigen vrije tijd doen. En er andere dingen voor laten vallen. Ben dan ook van mening dat er daar wel begrip voor getoond mag worden. Want als deze mensen er niet waren geweest had het Forum er al lang niet meer geweest. Zou zeggen heb geduld.

Met vr.gr. SikuFarmer
Gebruikersavatar
Spiekker; S.J.B.
Senior forumlid
Senior forumlid
Peru
Berichten: 1986
Lid geworden op: do 30 apr, 2009 19:59
Voornaam: Sjoerd
Locatie: Ruinen

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Spiekker; S.J.B. » zo 04 apr, 2010 00:18

Hans heeft er achteraan gemaild, maar hij kan weinig uitrichten. Is een foutje in CA... De genoemde omgevallen server is de DNS-server, wat Arie al een beetje dacht.

Geoffrey, die telefoonlijn ging eerst richting mij/Breda, neem ik aan?

Bespaar de details, weet/snap zelf ook maar de helft (of minder) van t verhaal ;-)
mvg
Sjoerd Spiekker




As my father always used to say: "D'r loopt mear gekk'n rond, dan datter vaste zit!"



Huard "Champion de labour"
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 1220
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 00:34
Voornaam: Peter
Skype: jansen_peter@hotmail.com
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Peter Jansen » zo 04 apr, 2010 00:34

SikuFarmer schreef:Dat het LMF Forum niet bereikbaar is. Zal vast wel zo zijn reden hebben. Heb er wel vertrouwen in dat het weer terug komt. Weet wel dat men achter de schermen hard bezig zijn om het te verhelpen. En er rest ons als lid zijn de. Dan ook niet anders dan geduld op te brengen voor de mensen die een poging aan gaan om het probleem op lossen. En die dit in hun eigen vrije tijd doen. En er andere dingen voor laten vallen. Ben dan ook van mening dat er daar wel begrip voor getoond mag worden. Want als deze mensen er niet waren geweest had het Forum er al lang niet meer geweest. Zou zeggen heb geduld.


Niet helemaal mee eens.

Als je jezelf aanmeld als mod ( of PR zoals ik ) dan ga je ergens toch een verplichting aan en worden er dingen van je verwacht. Dus dat er steeds wordt geroepen: het is vrijwilligerswerk. Tja; niet mee eens.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Stigter » zo 04 apr, 2010 00:47

We zullen zien, tijd zal het leren.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 1220
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 00:34
Voornaam: Peter
Skype: jansen_peter@hotmail.com
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Peter Jansen » zo 04 apr, 2010 00:48

The domain sikumodels.com has expired. If you owned this domain, please contact your domain registration service provider for further assistance. If you need help identifying your service provider, visit http://tucowsdomains.com.

En dan lees ik even de veel gestelde vragen:
To renew or “redeem” a domain, please contact your Domain Provider.

Expired domains will be held at Tucows for a Grace Period defined by the Registry.

Partial list of Grace Periods:

* .COM, .NET, .ORG, .INFO, .BIZ, .US, .NAME, .TV and .CC the Grace Period is 40 days
* .CA is 30 days
* .UK domains resolve for 30 days past their expiration date after which they no longer reside with Tucows. Your Domain Provider can recover the domain for an additional 60 days by placing a transfer request for the domain.
* .CN and .DE domains have no Grace Period and they are deleted on the day after their expiration date

During the Grace Period all associated services will cease working until the name is renewed (if and when this happens). As well, name server/DNS changes will not be possible. Upon expiration the DNS will be temporarily changed and a web page explaining the need for renewal may be shown. When a renewal is made the DNS will be changed back to the previous DNS entries.

At the very end of the Grace Period for that type of domain name, one of three things may happen.

1. The domain is marked for deletion, and with most types of domain names this will place the domain name into a “Redemption Period” (also called “Pending Delete Restorable”) which is an additional window of time provided to recover the domain name. The cost to recover the domain will be more than the cost of a renewal, and recovery is only available to the former domain owner. The precise time when the domain is finally deleted depends entirely on what each Registry decides, but many domains will be deleted between 30-35 days after entering into the Redemption Period.
2. A third party expresses interest in the expired domain name via an online auctioning system, and upon the Grace Period ending, the abandoned domain is sold to the highest third party bidder. Abandoned domains that are auctioned off to a third party cannot be renewed or “redeemed”.
3. Tucows acquires the domain name for its private domain portfolio, and upon the Grace Period ending, the domain is not deleted. Should the former domain name owner inquire about obtaining the domain name via their Provider, the domain can be returned to them in a process similar to “redeeming” a domain. Additional recovery and administrative fees may apply.

For information on renewing or “redeeming” your domain name please contact your Domain Provider directly and they will start the process.


Server omgevallen in Canada.........................

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Stigter » zo 04 apr, 2010 09:51

En dan maar de Nederlandse vertaling via Translate Google (dus niet perfect Nederlands, maar dan heb je in ieder geval een vertaling.)
The domain sikumodels.com has expired. If you owned this domain, please contact your domain registration service provider for further assistance. If you need help identifying your service provider, visit http://tucowsdomains.com.
En bij de veelgestelde vragen:
Te verlengen of 'verlossen' van een domein, kunt u contact opnemen met uw Domain Provider.

Verlopen domeinen zullen worden gehouden op Tucows voor een aflossingsvrije periode vastgesteld door de griffie.

Gedeeltelijke lijst van de aflossingsvrije periode:

*. COM,. NET,. ORG,. INFO,. BIZ,. VS. NAAM,. TV en. CC De verlengingsperiode is 40 dagen
*. CA is 30 dagen
*. UK domeinen op te lossen voor 30 dagen voorbij hun houdbaarheidsdatum waarna ze niet meer wonen, met Tucows. Uw Domein Provider kan herstellen het domein voor een extra 60 dagen door het plaatsen van een verzoek tot overschrijving voor het domein.
*. CN en. DE domeinen hebben geen aflossingsvrije periode en ze worden verwijderd op de dag na hun vervaldatum

Tijdens de verlengingsperiode alle bijbehorende diensten zullen niet meer werken totdat de naam is vernieuwd (indien en wanneer dit gebeurt). Daarnaast zal, naam-server / DNS veranderingen niet mogelijk zijn. Na het verstrijken van de DNS-tijdelijk zal worden gewijzigd en een webpagina over de noodzaak van vernieuwing kan worden aangetoond. Wanneer een verlenging is gedaan zal de DNS terug naar de vorige DNS-entries worden veranderd.

Helemaal aan het einde van de aflossingsvrije periode voor dat type domeinnaam, een van de drie dingen kunnen gebeuren.

1. Het domein is gemarkeerd voor verwijdering, en met de meeste soorten van de domeinnamen zal dit de domeinnaam plaats in een "Redemption Period" (ook wel "Pending Delete herstelbaar") wat een extra venster van de tijd die aan de domeinnaam terug te vorderen. De kosten om het domein terug te vorderen zal meer dan de kosten van een vernieuwing, en het herstel is alleen beschikbaar voor de voormalige domein eigenaar. Het precieze tijdstip waarop het domein is uiteindelijk geschrapt hangt helemaal af van wat elk Register besluit, maar veel domeinen zullen worden verwijderd tussen de 30-35 dagen na het aangaan van de redemption period.
2. Een derde geeft aan geïnteresseerd in de verstreken domeinnaam via een online veiling systeem, en op de periode die eindigt Grace, de verlaten domein is verkocht aan de hoogste bieder derde partij. Verlaten domeinen die worden geveild aan een derde kan niet worden verlengd of "verlost".
3. Tucows verwerft de domeinnaam voor haar prive-domein portfolio, en op de Grace periode die eindigt, is het domein niet verwijderd. Indien de voormalige eigenaar van domeinnaam te informeren over het verkrijgen van de domeinnaam via hun provider, kan het domein worden teruggegeven aan hen in een proces vergelijkbaar met de "verlossende" een domein. Aanvullende herstel en administratieve kosten aan verbonden zijn.

Voor informatie over de vernieuwing of de "verlossende" uw domeinnaam kunt u direct contact opnemen met uw Domain Provider en zij zullen het proces te starten.
Spiekker; S.J.B. schreef:Hans heeft er achteraan gemaild, maar hij kan weinig uitrichten. Is een foutje in CA... De genoemde omgevallen server is de DNS-server, wat Arie al een beetje dacht.
Tja, het lijkt niet op een foutje als ik het verhaal hier boven in het Nederlands lees, er staat toch echt
Tijdens de verlengingsperiode alle bijbehorende diensten zullen niet meer werken totdat de naam is vernieuwd (indien en wanneer dit gebeurt). Daarnaast zal, naam-server / DNS veranderingen niet mogelijk zijn. Na het verstrijken van de DNS-tijdelijk zal worden gewijzigd en een webpagina over de noodzaak van vernieuwing kan worden aangetoond. Wanneer een verlenging is gedaan zal de DNS terug naar de vorige DNS-entries worden veranderd.

Samengevat, domein is niet op tijd verlengd, provider zet er een eigen zoekmachine op, je kan voor veel geld je domein terugkopen. Jammer dat er zo geheimzinnig over wordt gedaan met verhalen over een omgevallen server. We weten het binnen 40 dagen, of en in welke vorm het lmf door zal gaan.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » zo 04 apr, 2010 10:11

Domein niet op tijd verlengd. Tja.. niet handig, beetje dom zou de prinses zeggen..
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Deere8530
Stagiair
Stagiair
Netherlands
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 15 apr, 2009 13:26
Voornaam: JB
Locatie: GR
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Deere8530 » zo 04 apr, 2010 15:38

Als alles meezit, draait alles weer na de Paasdagen.
Johan
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » zo 04 apr, 2010 15:41

En wie ben jij ?

Want je zit blijkbaar dicht bij die anderen.
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rieko
Stagiair
Stagiair
Netherlands
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 04 apr, 2010 15:46
Voornaam: Rieko
Locatie: Delfgauw

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Rieko » zo 04 apr, 2010 15:53

Om aan alle speculaties een einde te maken, heb ik mij hier ook maar even geregistreerd.

De LMF heeft geen betalingsproblemen (ookal is sponsoring altijd welkom ;) ). De betalingsproblemen liggen tussen de host in Nederland en de server in Canada. Die betalingsproblemen zijn, voor zover wij weten, weer opgelost, en we verwachten dat we direct na Pasen weer online zijn. Daarna gaan we op zoek naar een nieuwe host, want hier balen wij als een stekker van.

Groet, Rieko
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 1220
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 00:34
Voornaam: Peter
Skype: jansen_peter@hotmail.com
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Peter Jansen » zo 04 apr, 2010 16:11

Sjors schreef:En wie ben jij ?

Want je zit blijkbaar dicht bij die anderen.


Dat is Johan Bos, één van de beheerders. Net als Rieko.

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » zo 04 apr, 2010 16:14

Rieko schreef:Die betalingsproblemen zijn, voor zover wij weten, weer opgelost, en we verwachten dat we direct na Pasen weer online zijn.


Zover wij weten..... We verwachten...

Je zegt hier wel wat, maar eigenlijk weet je niks....

Sjors
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rieko
Stagiair
Stagiair
Netherlands
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 04 apr, 2010 15:46
Voornaam: Rieko
Locatie: Delfgauw

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Rieko » zo 04 apr, 2010 16:27

Sjors schreef:Domein niet op tijd verlengd. Tja.. niet handig, beetje dom zou de prinses zeggen..


We weten helaas niet zoveel, maar gelukkig ben jij goed op de hoogte.
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » zo 04 apr, 2010 16:39

Ik citeer uit de tekst van http://tucowsdomains.com

Daar haal ik die gegevens uit.

Beetje jammer dat je geen echt antwoord geeft op mijn reactie, maar dan zo maar moet reageren...

Sjors
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rieko
Stagiair
Stagiair
Netherlands
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 04 apr, 2010 15:46
Voornaam: Rieko
Locatie: Delfgauw

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Rieko » zo 04 apr, 2010 16:46

Sorry Sjors,

Maar we zijn verschrikkelijk hard bezig om het LMF weer online te krijgen. Daarnaast proberen we iedereen zo veel als mogelijk te informeren via allerlei andere forums en dan krijg je zo'n oneliner van jou. Viel bij mij verkeerd.

Wat ik weet, heb ik gemeld en natuurlijk moeten we het afwachten of alles ook daadwerkelijk weer draait dinsdag. Daar hebben wij al beheerder van het LMF in het geheel geen invloed op behalve dat we blijven pushen.
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Stigter » zo 04 apr, 2010 17:26

Rieko en Johan natuurlijk,
Fijn dat jullie nu ook het Farmerforum gebruiken om de problemen van het lmf hier toe te lichten. Zoals jullie kunnen zien bijten wij elkaar nog steeds niet

Ik hoop oprecht dat jullie de problemen kunnen oplossen, of het lmf vanaf dinsdag weer voor iedereen bereikbaar is durf ik wel te betwijfelen. Zo snel wordt een dns niet door iedereen over genomen en ik geloof dat Rieko er ook aan twijfelt gezien zijn woordkeuze.

Ik weet trouwens nog wel een goede hostingprovider
http://www.landbouwminiatuur.nl schreef:Wat Your Hosting zo uniek maakt is dat hun servers in Nederland staan met alleen maar redundant uitgevoerde webservers, perfecte backup facciliteiten en veel piekvermogen in hun netwerk (Netwerk: 6x100 Mbit en 2x 1000 Mbit).

Hier draait Farmerforum ook op en ik kan hem dan ook wel aanraden.
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » zo 04 apr, 2010 17:38

Rieko schreef:De betalingsproblemen liggen tussen de host in Nederland en de server in Canada. Die betalingsproblemen zijn, voor zover wij weten, weer opgelost, en we verwachten dat we direct na Pasen weer online zijn. Daarna gaan we op zoek naar een nieuwe host, want hier balen wij als een stekker van.

Groet, Rieko


Nog even dan, de betalingsproblemen liggen tussen de host in NL en de server in Canada, maar die problemen zijn opgelost? Is die hostingprovider dan niet 24 uur per dag bereikbaar? Want nu is het een hobby forum, maar wat als het een bedrijf was? Geen reclame voor de host in ieder geval.

Ik begrijp ook dat het lmf op sikumodels.com draait, zou je dat dan niet eens omzetten naar Miniaturenforum.nl? Dat is toch het officiele webadres? (heb ik hier gelezen tenminste).
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Deere8530
Stagiair
Stagiair
Netherlands
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 15 apr, 2009 13:26
Voornaam: JB
Locatie: GR
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Deere8530 » zo 04 apr, 2010 19:18

Sjors schreef:Ik begrijp ook dat het lmf op sikumodels.com draait, zou je dat dan niet eens omzetten naar Miniaturenforum.nl? Dat is toch het officiele webadres? (heb ik hier gelezen tenminste).


Een site "draait" nooit op een domein, ze verwijzen naar de juiste plek (IP). Vanwege onze historie is het hoofd-domein sikumodels.com. Een directe verwijzing zou in principe niets uitmaken.

Sjors schreef:Geen reclame voor de host in ieder geval.
Dat in ieder geval zeker niet idd.
Johan
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » zo 04 apr, 2010 19:45

Deere8530 schreef:Een site "draait" nooit op een domein, ze verwijzen naar de juiste plek (IP). Vanwege onze historie is het hoofd-domein sikumodels.com. Een directe verwijzing zou in principe niets uitmaken.


Maar het staat wel mooier als je op je banner het adres http://www.miniaturenforum.nl hebt staan en wellicht had je dan het probleem niet met de registratie in Canada gehad.

Maar wellicht kunnen we onze aandacht nu weer op het Farmerforum richten? Ik lees over het algemeen hier het miniaturen-nieuws!
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Forumlid
Forumlid
Suriname
Berichten: 769
Lid geworden op: di 20 jan, 2009 20:36
Voornaam: Cornelis
Skype: Ik gebruik Whatsapp
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor CornelisJ90 » ma 05 apr, 2010 10:30

Wat maakt dat nou uit? Lekker belangrijk toch? De beheerders zijn keihard bezig om het op te lossen, en het enige wat jij kan doen is zeiken over bepaalde citaten en de domeinnaam afkraken... Dat JIJ er niet op zit wil nog niet zeggen dat WIJ het geen goed forum vinden... Denk even 2 tellen na bij wat je zegt, verlopig kost het Rieko, Johan en nog een aantal anderen heel veel tijd om alles weer op poten te zetten, tijd die ze ook anders kunnen gebruiken, thuis bij hun gezin bijvoorbeeld!
[Half bezopen zijn, is een gebrek aan doorzettingsvermogen hebben ...
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » ma 05 apr, 2010 10:50

Rustig maar Cornelis, want als ik het goed heb begrepen is het een kwestie tussen de host en een partij in Canada.. Dus ik ga ervan uit dat Rieko en Johan gewoon lekker thuis bij hun gezin zitten. Er is toch immers niets aan de hand?

Enne, stond er niet in jouw handtekening ooit
"ik denk altijd lang na voordat ik wat stoms zeg?"
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
GP Hoving
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1029
Lid geworden op: di 19 mei, 2009 20:18
Voornaam: Geoffrey
Skype: the_g88@hotmail.com
Locatie: Borger, Drenthe

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor GP Hoving » ma 05 apr, 2010 10:57

Sjors, als jij geen actief lid bent van het LMF, waar maak je je dan in de lieve vrede druk om ???
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Sjors » ma 05 apr, 2010 11:02

oh, druk maak ik mij niet hoor, wees niet bang. Maar ik ben wel geïnteresseerd in het hoe en waarom, dat is nu eenmaal mijn aard, ik ben van nature nieuwsgierig en wil graag alles weten. Als ik dan tegenstrijdigheden lees stel ik vragen, heb jij dat niet dan?
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Atte H
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2696
Lid geworden op: za 17 jan, 2009 21:13
Voornaam: AJ
Contacteer:

Re: LandbouwMiniaturenForum niet bereikbaar

Berichtdoor Atte H » ma 05 apr, 2010 13:58

:exc Echt, wat erger ik mij aan jou Sjors... Je lijkt wel een oud wijf die over elk dingetje wat te zeiken heeft... En zoals Cornelis en Geoff ook al zeggen, je ziet er niet eens op, dus waar bemoei je je mee? :gal

Terug naar “Webweetjes”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten