Onderzoek afschaffing melkquotum

Birgit
Nieuw lid
Nieuw lid
Belgium
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 03 mar, 2014 11:30
Voornaam: Birgit

Onderzoek afschaffing melkquotum

Berichtdoor Birgit » ma 03 mar, 2014 12:10

Hallo allemaal,

Ik ben studente landbouwkunde aan de KU Leuven (België). Momenteel doen wij een onderzoek naar de afschaffing van het melkquotum. Het is daarbij de bedoeling om naast het standpunt van allerlei instellingen (Landbouw & Visserij, Boerenbond, ABS, SBB,...) ook voornamelijk de mening van melkveehouders te weten. Dit is erg belangrijk voor ons, omdat de impact voor jullie uiteraard het grootste zal zijn. De enquête is dus enkel geschikt voor melkveehouders of zij die dit in de toekomst denken te worden. Ook willen wij graag een zo representatief mogelijk beeld van de gemiddelde melkveehouder. Wij willen daarom ook degenen die denken dat er geen impact op hun bedrijf zal zijn, aanmoedigen om de enquête in te vullen!

De enquête bestaat slechts uit 6 vragen, waaronder 4 meerkeuzevragen. Wij zouden het heel erg waarderen als jullie de enquête zouden willen invullen! Dit is de link: https://www.surveymonkey.com/s/CFKX7TQ

Heel erg bedankt!
Birgit

p.s. : Zouden jullie mij kunnen helpen met mijn zoektocht naar andere fora om dit te plaatsen? Bij voorkeur dan nog Vlaamse fora.


Terug naar “Veeteelt”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten