Antibiotica

xellenr
Nieuw lid
Nieuw lid
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: za 02 feb, 2013 00:32
Voornaam: Ellen

Antibiotica

Berichtdoor xellenr » za 02 feb, 2013 00:33

Hallo, wij zijn twee VWO-eindexamenleerlingen en wij maken ons eindexamenwerkstuk over antibiotica. We zoeken nog dringend naar veehouders die een korte enquête hierover in willen vullen, het zou ons erg veel helpen. Bij voorbaat dank!

Link naar de enquête: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=133661


Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: Antibiotica

Berichtdoor Stigter » za 02 feb, 2013 19:10

Even de enquête bekeken, maar het zijn meer open vragen, dan een ja/nee/misschien vragenlijst.

Hoe controleer je de antwoorden?
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
Gebruikersavatar
Niels
Mega senior forumlid
Mega senior forumlid
Netherlands
Berichten: 2634
Lid geworden op: vr 16 jan, 2009 12:33
Voornaam: Niels
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Antibiotica

Berichtdoor Niels » ma 04 feb, 2013 12:51

Saskia en Ellen, ik kan hem niet voor jullie invullen, maar het ziet er goed uit ;)
Als ik jullie was zou ik de volgende keer als je een online enquete maakt de tekst bij de link hier plaatsen, denk dat je op die manier meer vieuws krijgt.

Hallo, wij zijn Saskia en Ellen en we zitten in ons eindexamenjaar VWO. We moeten dit jaar een profielwerkstuk maken en we hebben gekozen dit werkstuk over Antibiotica en de resistentie daarvan te doen. Als extra toevoeging van dit werkstuk lijkt het ons zeer geschikt om van veehouders zelf te horen wat hun ervaringen zijn. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om deze enquête in te vullen en eventueel te delen met collegaveehouders. Het is geheel anoniem en u hoeft niet alle vragen in te vullen als u dat liever niet doet. Bij voorbaat dank

Terug naar “Veeteelt”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten