Ik brul er op los

Hier een aantal foto's en filmpjes, alles door mij zelf op de foto gezet.

Ruben schreef:Goed ding hoor. Komt vrijdag weer voor de laatste keer.
Ruben schreef:Jah ook van otter. Laatste keer omdat hij zelf zon ding wil.
Jelmer schreef:Allemaal leuk en aardig voor in de boxen, maar zijn de bacteriën er uit?
Ruben schreef:Hij is mijn baas. Ik zie wel wat voor merk er komt. Denk gewoon de goedkoopste.
Ruben schreef:2000 ofzo.
Hoeveel kuub per dier was t ook al weer?Niels schreef:Sorry?
Spiekker; S.J.B. schreef:Hoeveel kuub per dier was t ook al weer?Niels schreef:Sorry?
Ruben schreef:Hij is hier 5 dagen geweest. dus 120 uur Valt er ongeveer 10 uur uit aan kiepers wisselen is 110 uur. Toen hadden we natter gescheiden. Ongeveer 15 kuub per uur 15x 110 is 1650 kuub. Daarvoor waren ze nog 40 uur geweest toen we droog hadden gescheiden voor in de boxen ongeveer 10 kuub per uur 400 kuub. En in november is van der vaart nog geweest van 6 tot half 8. Dus dan is ook ongeveer 10 uur ook nat gescheiden maar dat ding scheide minder snel dus ongeveer 9 kuub per uur. is 90 kuub.
1650+400+90=2140
Nu ligt er een hele buld met natter gescheiden mest. Komt dit voorjaar over het land heen.
Ruben schreef:Nou elk uur een dumper vol. Geen idee wat de inhoud van die dumpers is. Denk 8 kuub ofzo.
Maar als je het aanrijd krimpt het wel enorm in. Ben der laatst nog ff boven op gereden. Zak je nog wel weer wat in weg.
Ruben schreef:Wij hebben er nu op het werk een gekocht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten