AGCO injektoren

Een tractor, werktuig of ander landbouwmaterieel verkopen? Dat kan hier.
GeertL1
Nieuw lid
Nieuw lid
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 10 sep, 2014 14:35
Voornaam: Geert

AGCO injektoren

Berichtdoor GeertL1 » wo 10 sep, 2014 14:46

Ben in het bezit van enkele AGCO injektoren, daar kan ik met mijn Claas trekker dus niet veel mee doen :-muur
Dealer weigert ook om deze terug retour te nemen, verkopen is de boodschap dus!

Het gaat over een nieuwe injektor fendt f946201710200. Foto's zijn op verzoek verkrijgbaar.
Vraagprijs is 400 euro en dat is veeeeel goedkoper dan je hem op de markt kan vinden 8-)

Indien interesse, laat zo snel mogelijk iets weten :!:


Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: AGCO injektoren

Berichtdoor Stigter » wo 10 sep, 2014 18:30

Geert,

Gezien de bijzondere situatie waarin je verkeert heb ik het bericht goedgekeurd, maar het in feite wel in strijd met de regels ;) ..
Onderwerp: Verkoop en Ruilen op farmerforum

Mechafarmer schreef:Het Farmerforum biedt een optie om uw modellen en of landbouwmachines aan te bieden. Deze mogelijkheid is alleen voor particulieren bedoeld!

Voor de advertenties in het subforum "Ruil / verkoop" gelden, naast de standaard forumregels, de volgende aanvullende forumregels:

Advertenties mogen slechts geplaatst worden door forumleden die ook elders op het Farmerforum actief zijn.

Advertenties kunnen pas geplaatst worden als je minimaal de rang van stagiair of hoger hebt.

Er dient altijd een reële vraagprijs genoemd te worden (geldt niet bij ruilen).


Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
GeertL1
Nieuw lid
Nieuw lid
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 10 sep, 2014 14:35
Voornaam: Geert

Re: AGCO injektoren

Berichtdoor GeertL1 » do 11 sep, 2014 08:49

Stigter schreef:Geert,

Gezien de bijzondere situatie waarin je verkeert heb ik het bericht goedgekeurd, maar het in feite wel in strijd met de regels ;) ..
Onderwerp: Verkoop en Ruilen op farmerforum

Mechafarmer schreef:Het Farmerforum biedt een optie om uw modellen en of landbouwmachines aan te bieden. Deze mogelijkheid is alleen voor particulieren bedoeld!

Voor de advertenties in het subforum "Ruil / verkoop" gelden, naast de standaard forumregels, de volgende aanvullende forumregels:

Advertenties mogen slechts geplaatst worden door forumleden die ook elders op het Farmerforum actief zijn.

Advertenties kunnen pas geplaatst worden als je minimaal de rang van stagiair of hoger hebt.

Er dient altijd een reële vraagprijs genoemd te worden (geldt niet bij ruilen).




Alleszins bedankt voor de goedkeuring, hopelijk geraak ik er snel vanaf!

Terug naar “1:1”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast