miniatuurbeurs B.R.E.K.

Hier vind je open dagen en beurzen betreffende Farmertoys (miniaturen).
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » ma 31 aug, 2009 20:00

Op zondag 08-11-2009 organiseedt" B.R.E.K." Bewaarders Rollend Erfgoed Kempen ( club voor hobbyisten en verzamelaars van hoofdzakelijk agrarisch erfgoed) voor de eerste maal een landbouw-treinen-grondverzet miniatuurbeurs. Deze zal doorgaan in het Logistiek Centrum F.B.C. (de vroegere KEMBA gebouwen). Lierselei 177 - 2390 Malle (Oost) België. Het is een prachtige, zeer goed bereikbare lokatie (tussen de E19 en de E34) met voldoende parkeergelegenheid. Standhouders kunnen met hun auto of marktwagen de gebouwen betreden. Ook zijn wij op zoek naar personen die hun diorama in het teken van onze beurs willen tentoonstellen. Voor verdere info; brek2@telenet.be" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels: verplaatst naar open dagen & beurzen.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Stigter op wo 02 sep, 2009 19:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: affiche toegevoegd


Gebruikersavatar
GP Hoving
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1029
Lid geworden op: di 19 mei, 2009 20:18
Voornaam: Geoffrey
Skype: the_g88@hotmail.com
Locatie: Borger, Drenthe

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor GP Hoving » ma 31 aug, 2009 20:20

Kun je misschien iets meer vertellen over de beurs. grote, aantal stands, max. capaciteit. promotie enz. En niet onbelangrijk, Hoeveel stands je al verhuurd hebt aan standhouders.

Zie regelmatig op internet staan dat weer een 13 jarig kind een beurs in z'n achtertuin wil houden met enkel zichzelf als standhouder en vraagt om bouwers van miniaturen.

Mvg Geoffrey
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » wo 02 sep, 2009 11:39

Wij zien dit veel grootschaliger dan enkele standhouders in een achtertuin. Wij beschikken over een zaal van 50 meter bij 50 meter waar al heel wat standhouders hun waar aan de man kunnen brengen. Wij hebben tot nu toe al een aardig aantal standhouders die zijn ingeschreven. Maar wij hopen onze zaal volledig te kunnen bezetten met miniaturen. Wij maken ook op zo veel mogenlijk plaatsen reclame met flyers en affiches en schrijven ook zo veel mogenlijk standhouders persoonlijk aan. Ook via internet proberen we zo veel mogenlijk personen warm te maken voor deze beurs. Op verschillende sites zijn onze affiches te vinden.
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Sjors » wo 02 sep, 2009 12:43

Kan je wellicht ook zo'n affiches hier plaatsen?
Klinkt wel leuk, hebben jullie ook een website?

Een aantal standhouders hebben zich al ingeschreven? Zijn dit met name handelaren?
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » wo 02 sep, 2009 13:12

Ik wil graag een affiche plaatsen maar ben nog een leek in zulke dingen en weet nog niet hoe ik dat klaar moet spelen.
De ingeschrevenen bestaan uit handelaren,gewone hobbyisten en ook personen die graag hun diorama willen tonen.
Onze website is in de maak.
Gebruikersavatar
Sjors
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1120
Lid geworden op: do 14 mei, 2009 08:41
Voornaam: Sjors

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Sjors » wo 02 sep, 2009 15:57

Gewoon even sturen naar 1 van de beheerders, die kunnen wel jouw plaatje plaatsen (of anders even de uitleg lezen hier)
Wat je niet begrijpt moet je bewonderen, ik bewonder.....

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
GP Hoving
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1029
Lid geworden op: di 19 mei, 2009 20:18
Voornaam: Geoffrey
Skype: the_g88@hotmail.com
Locatie: Borger, Drenthe

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor GP Hoving » wo 02 sep, 2009 18:55

Maar ik heb eigenlijk nog steeds geen andwoord op mijn vraag.. Je doet het een beetje luchtig over. Zou graag wat cijfers van je horen mbt mijn vragen in m'n vorige post.
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 1220
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 00:34
Voornaam: Peter
Skype: jansen_peter@hotmail.com
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Peter Jansen » wo 02 sep, 2009 19:46

Bij deze:

Afbeelding

Afbeelding

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Stigter » wo 02 sep, 2009 19:51

Haha, ik edit net het eerste bericht..
Maar goed, Hoogstraten ligt dus niet al te ver over de grens,vanaf Rotterdam is het een uurtje rijden ongeveer..
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » wo 02 sep, 2009 20:16

Onze zaal is 50 bij 50 meter. We hebben uitgerekend dat er ongeveer een 50tal (of iets meer) standen kunnen neergezet worden. We zijn nog maar enkele weken reclame aan het maken over de beurs maar de inschrijvingen zijn al vollop aan het binnenlopen. Op dit moment hebben we een 20 tal standhouders die op onze beurs aanwezig zullen zijn. De standhouders hebben nog tijd tot einde oktober om zich in te schrijven. We hebben 320 A1 affiches en 20.000 flyers laten drukken die we nu vollop aan het uitdelen zijn. Zo hebben we onderandere op de beurs in Panningen, H.M.C.K. oldtimerfestival en nog vele andere al reclame gemaakt. Ook zal er reclame gemaakt worden op de werktuigdagen en op de miniatuurbeurs in Hardenberg. Op elke beurs waar het mogenlijk is om heen te gaan zal er zeker reclame gemaakt worden en zullen de standhouders van miniaturen persoonlijk aangesproken worden.
Laatst gewijzigd door B.R.E.K. op do 03 sep, 2009 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 1220
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 00:34
Voornaam: Peter
Skype: jansen_peter@hotmail.com
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Peter Jansen » wo 02 sep, 2009 22:54

Heb je misschien een aantal namen van standhouders ??

Groet, Peter
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » do 03 sep, 2009 07:56

Sorry, maar wij zijn niet gemachtigd deze door te geven zonder enig overleg met de standhouders.
Gebruikersavatar
Peter Jansen
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 1220
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 00:34
Voornaam: Peter
Skype: jansen_peter@hotmail.com
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Peter Jansen » do 03 sep, 2009 18:39

Maar dan reis ik niet af. Die gok is me te groot. Beetje vreemd dat iedere beurs of organisator aangeeft wie er staat en jullie een mist optrekken. Mocht je denken dat je dan bezoekers trekt; vergeet het. Mensen willen namen weten, voor ze een reis maken.

Groet, Peter
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » do 03 sep, 2009 19:59

Voor ons is dit de eerste maal dat wij zulke beurs organiseren. Wij gaan zeker nakijken of het werkelijk zo is dat de namen van de standhouders vrij worden gegeven. Als dat zo is zullen wij dit zonder enige twijfel ook doen. Al doende leert men he.
Gebruikersavatar
GP Hoving
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1029
Lid geworden op: di 19 mei, 2009 20:18
Voornaam: Geoffrey
Skype: the_g88@hotmail.com
Locatie: Borger, Drenthe

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor GP Hoving » do 03 sep, 2009 21:08

De datum past mij totaal niet. Dat zijn de laatste weken voor de miniaturenbeurs in zwolle en kan m'n vrije weekenden dan goed gebruiken om m'n verkochte modellen allemaal af te bouwen. Dus helaas. Ook ik zal niet van de partij zijn

En verder sluit ik me aan bij wat Peter Jansen zegt. En dat is dan ook deels de reden waarom ik niet die kant op kom.

Moet u wel mee geven dat de flyer / poster erg profesioneel uit ziet :!:
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » ma 14 sep, 2009 16:21

Hier zijn al enkele namen van standhouders (met landbouw en grondverzet) op onze beurs;
Mertens J.=>Zeeland, Alex en Patricia=> Amsterdam, Raymond RZ farmtoys=> Nieuwegein Nederland, W.G. Huisman=> Breda, Nimmegeers J.=> Landen/België, Verheylezoon=> België, Manfred Bender=> Duitsland, Doevendans Rik=> Nederland, Moyaart L. => Wingene/België, Broekmans=> België, Farm Scale 32 , T-Toys => Essen, Moens H.=>Lebbeke/ België, Laurijsen M. uit België komt met radiogestuurd material met een stand van 20 bij 30 meter. Buiten deze hebben we op dit ogenblik 84 lopende meters aan standen van miniatuurlandbouw en grondverzet.
Volledige lijst volgd later.
Gebruikersavatar
Stigter
Beheerder
Beheerder
Netherlands
Berichten: 4621
Lid geworden op: do 08 jan, 2009 17:05
Voornaam: Arie
Skype: gebruik ik niet
Locatie: Maassluis
Contacteer:

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor Stigter » di 10 nov, 2009 07:56

En?
Was de beurs een succes? Kunnen we nog wat sfeerfoto's verwachten?
Met vriendelijke groet,
Arie Stigter
B.R.E.K.
Stagiair
Stagiair
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 31 aug, 2009 19:49
Voornaam: Liesbet
Locatie: wechelderzande

Re: miniatuurbeurs B.R.E.K.

Berichtdoor B.R.E.K. » di 10 nov, 2009 15:14

Wij willen al onze 1500 bezoekers heel erg bedanken voor hun komst. Wij zijn zeer tevreden en we hopen om jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen op een hopenlijk zo groot mogenlijke beurs. Voor wie graag enkele foto's bekijkt wil ik graag doorverwijzen naar de space van "Mie Tracteur".

Terug naar “Farmertoys”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten