Technische Kontakt dagen 2010!

Hier vind je de open dagen en beurzen met betrekking tot 1:1.
Gebruikersavatar
CornelisJ90
Forumlid
Forumlid
Suriname
Berichten: 769
Lid geworden op: di 20 jan, 2009 20:36
Voornaam: Cornelis
Skype: Ik gebruik Whatsapp
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Technische Kontakt dagen 2010!

Berichtdoor CornelisJ90 » zo 06 jun, 2010 00:18

Dat viel toch wel mee Arie? Hitachi en Liebherr hadden meer staan volgens mij!
En Niels, bedankt :)


[Half bezopen zijn, is een gebrek aan doorzettingsvermogen hebben ...

Gebruikersavatar
GP Hoving
Senior forumlid
Senior forumlid
Netherlands
Berichten: 1029
Lid geworden op: di 19 mei, 2009 20:18
Voornaam: Geoffrey
Skype: the_g88@hotmail.com
Locatie: Borger, Drenthe

Re: Technische Kontakt dagen 2010!

Berichtdoor GP Hoving » zo 06 jun, 2010 10:10

Er waren inderdaad een aantal die er een mooie smeer bende van gemaakt hadden :lol: Ik stond met mijn BPV begeleider van school te praten en voor dat ik het wist was ik al ingeschreven voor de wedstrijd. Het is veeeeeel makkelijker dan het lijkt, Gewoon rustig blijven en je niks aantrekker van 20/30 man die je op de vingers staan te kijken, en die je alle 20 andere aanwijzingen geven :lol:

Ik vond Doosan goed vertegenwoordigd, al moet ik zeggen dat ik daar helemaal niet op de stand ben geweest. Doet me niks dat Doosan. Vond liebherr er erg goed bij staan, net als Hitachi in tegenstelling tot Kuiken. Die stand vond ik maar een lachertje. De stand van Pon vond ik ook erg mooi, maar ik kan ook niet anders zeggen, stroomt immers cat bloed door mijn aderen :lol: Heb nog een hele tijd op de stand van Van Bemmel ( importeur van Diamond Z en Jenz shredders ) Vermeer Nederland ( Vermeer & Arjes shredders ) en Van Der Pols ( importeur van Doppstadt shredders ) staan leuten. Blijf het toch prachtig spul vinden die shredders. Die dit jaar ook ERG goed vertegenwoordig waren op de TKD !

Al met al was het leuke dag. al viel me het wel tegen met 2 jaar geleden.

Terug naar “1:1”



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten