Gaan er nog mensen van het forum heen? ga dit jaar voor de 2e keer heen op de trekker zal wel weer een gezellige boel worden heb er nu al enorm veel zin an
hier zijn ze dan de foto's! omdat ik dit jaar deelnemer was heb ik niet veel foto's gemaakt, heb alleen voor mij mooie/bijzondere trekkers gefotografeerd. Hanomag R27 met spaakvelgen en verdeck Fahr D88 ook met verdeck typisch duits zo.... Deutz 'stompkop' 1 cilinder een 3 cilinder en een 4 cilinder
Deutz Allis 9170, jongetje wat er in zit starte de trekker om de 5 minuten om flinke stralen gas te geven... dan wordt het ook zwart van de mensen die er na staan te kijken... er word wel veel om heen gelopen..... Zelfbouw deutz 8 cillinder 8 aan de tap.....
Deuliwag Straßenschlepper los motortje een van de eerste Deuliwag's dacht ik kramer trekker Porsche met kraan en als afsluiter deze prachtige combinatie.
Bedankt voor het plaatsen van de foto's Eise, het geeft een mooi beeld van historische Feldtag. Kan mij voorstellen dat je volgend jaar nog een keer wil!